Workshop "Understanding Urban Religion: Heritage, Public Space and Governance"

Data de l'esdeveniment:24/10/2018

Entre 24 i 26 d’octubre de 2018 hem realitzat un workshop internacional on sociòlegs i antropòlegs de diferents universitats han participat amb exposant les seves investigacions relacionades amb la temàtica d’aquest projecte Urbanreligions.

Tres dies generant espais de conocimiento i difusió a nivell internacional amb l’eix comú d’analitzar les expressions religioses en l’espai públic.

Organitzat per: M. Mar Griera(U. Autònoma de Barcelona), Julia Martínez-Ariño (U. Groningen), Marian Burchardt (U. Leipzig) i Paul Bramadat (U. Victoria)

Comptem amb els següents ponents: Mónica Cornejo (U. Complutense de Madrid),  Simon Coleman (U. of Toronto), David Garbin (U. of Kent), Irene Becci (U. of Lausanne), Avi Astor (U. Auònoma de Barcelona), Ursula Rao (U. Leipzig), Tobias Muller (U. of Cambridge), Uta Karstein (U. Leipzig), Omar Kasmani (Freie Universität Berlin), Raphael Schapira (Graduate Institute Geneva),  Mariachiara Giorda U. degli Studi di Torino), Hubert Knoblauch (Technische Universität Berlin), Alberta Giorgi (U. of Bergamo), José Mapril (U. Nova de Lisboa), Nimroz Luz (Western Galilee College),  Nadezda Rychkova (Russian State University for the Humanities), Hugo José Suarez (U. Nacional Autónoma de México), Obvious Katsaura (U. of the Witwatersrand)